DÅ förstod vi var riktig kärlek var.. ♥

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
9 år av romantik & lyckorus
4 år av lycka & välmående
16 månader av total, euforisk kärlek till livet ♥
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Det är väl så! ;-)
Nu har jag levt tillsammans med Freddan i 9 år.
(Och många fler lär det bli minsann!)
Nio helt underbara år!
2oo8.o8.o8 valde vi att förlova oss,
och vi trodde lyckan var total!!
.. Tills för drygt 16 månader sen..
- förstod vi var riktig kärlek verkligen handlade om! ♥
 
 
Men idag är det iallafall 4:årig förlovningsdag!
Och jag ska inte ljuga och säga att jag har stenkoll på allt!
För jag hade faktiskt glömt.. ;)
Men det hade inte Älsko
Detta stod på bordet när jag kom hem..
 
 
Helt ultimat!! Min kära vapendragare - hårfönen, gick i graven förra veckan.
Stod och fönade en kväll efter dusch, när det plötsligt sa *POFF*, och
det började lukta bränt! Aj aj. Sladden hade börjat brinna!!
Min tanke då - "Neeeej va drygt! Måste ju ha en ny snarast! Tråkiga utgifter!!"
Så fick jag en idag! Tjohoo! Jag har utan tvekan den bästa karln i stan! :-)
 
Till middag blev det kräftkalas med div. tillbehör! Mmmmmmycket Gott!!!!
 
Imorgon väntar ett nytt, "litet nätt", arbetspass mellan 8.oo-21.oo.
 
Dags att krypa ner i bingen! Natti Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0