Skulle VERKLIGEN behöva träna kroppen!!

 
Jag önskar att jag kunde komma igång med träningen igen..
Men det finns verkligen inte tid! :(
 
Just nu går jag med en inflammerad muskel i ländryggen och
flertalet "knutar" längst hela ryggraden och axlarna! Skönt?! - Inte mycket!
Det blir inte mycket vila heller med 10 timmars pass på jobbet nästan var dag!
 
Ska till Sophia imorgon som tur är!! ♥ (Min massör & wellnes coach;)
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
I Måndags var jag & lilleman lediga.
Vi drog ett ryck här hemma - städade och rensade skåp & garderober.
Lekte, tog en promenad till lekparken och tittade på Musses klubbhus.
 
 
 
Och på eftermiddan/kvällen fick vi lite släktbesök!
Moster Majan, kusin Evelin, kusin Wanja och Ida kom förbi.
Och inte länge efter att dom åkt kom faster Lina & Anneli.
Trevligt tycker vi! :-)
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Igår och idag är det jobb 8.oo - 13.3o & 16.oo - 21.oo.
Så just i detta nu är jag hemma på lunch/rast.
 
Imorgon är jag äntligen ledig!
Men säg den lycka som varar för evigt?!
"..jobba jobba jooooobba.."
Fredag: 9.oo -17.3o, 19.3o - 21.oo
Lördag: 8.oo - 13.3o, 16.oo - 21.oo
Söndag: 9.oo - 17.3o, 19.3o - 21.oo
KUL LIV !!!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Uhhh vilka skitpass du gör.. Förstår om du är sliten!!! Håller tummarna på att du fixar annat jobb snart.. :)

2012-08-01 @ 20:11:40
URL: http://www.precissomdetar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0