Äntligen en pool hemma!

 
Ja eftersom Liam har ändrat inställning till detta med att bada
så är det ju givet att det ska finnas möjlighet till bad på hemmaplan!
Och eftersom vi inte har nått badkar, så måste vi ju lösa det på annat sätt!
Så igår åkte vi till Ica Maxi och köpte en "familje pool".
Det var ju kanon väder igår, så både jag & Liam njöt i fulla drag av att ligga och plaska där!
Det var mycket svalkande då solen stekte på rätt bra!
Sen la vi oss i solstolen och torkade.
*LyckanVarEttFaktum*
 
 
Fick finbesök igår kväll också av Hanna & Mimmi (Marie-Louise).
Dom kom med både presenter och blommor!
Fick en jätte fin, doftande orkideé, 3 lådor med kakor & ett halsband från "Lilja & Lykke" ♥
(Allt detta bara för att jag gjorde något som för mig var en självklarhet!)
Vi satt ute i kvällsolen och fikade bra länge innan dom reste hemåt.
Och som ett bra avslut på en alldeles perfekt dag,
så bänkade vi oss i soffan,
dukade upp kex & ost och tog ett varsitt glas rosé jag & Älsko!
 
~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~
 
Idag var det inte direkt väder för att fortsätta med takbygget,
så vi bestämde oss för att göra ett besök på Leklandet!
Fick sällskap av syrran, Emma & Fanny också.
Så en massa spring, bus, lek och lunch!
Kul! Men ack så varmt och svettigt!
Liam hade precis hur roligt som helst!!
Han skrek av lycka när han sprang där! Gofisen! ♥
 
När vi kom hem tillbaka så fick vi besök av Natalie, Thomas & Amilia.
Mera lek & fika! Jätte trevligt! :)
 
~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~ ♠ ~
 
Men nu ska den här mamman bege sig mot kammaren..
Imorgon är det en ny dag!
Och förhoppningsvis har vi vädret med oss!
Taket skall fortsätta byggas, och jag och Liam får hem
massa mammor & barn på bad & fika på förmiddagen!
Ska bli jätte trevligt tycker vi! :)
 
Så.. Gonatt från Kroppkärr! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0