"dansa pausa"

 
Hallooooooooooooo!!!!
 
Snart en vecka sen jag var här och skrev sist!
"Det går inte fort på landet!"
 
~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~
 
Pratade senast igår på vad som är en intressant blogg eller inte..
Och helt enkelt - min blogg är ju mer än dagbok, existerar mest för egen räkning alltså!
Sen om någon finner den intressant att läsa så.. be my guest!
 
~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~
 
Sen sist har det varit mycket "trädgårdshäng" här hemma..
.. Det har kommit & gått besök, det har badats i poolen, grillen har gått varm.. osv..
Så som semestern ska vara alltså! Och dagarna går fort minst sagt.. usch!
Snart back at work.. fy f*n! Ångest j*vlar!!!!
Måste få tummen ur och söka nytt jobb nu alltså!!
 
~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~
 
I Lördags kväll blev det en spontan förfest hos lillHanna som resulterade
i ett spontan besök på krogen.. Himla trevligt blev det! Spontant! ;)
Och himla kul att min gamle vapendragare Maria lämnade barnen hemma och följde med!!
 
 
 
Igår, Söndag, mådde jag oförskämt bra för att uppleva "dagen efter".
Jag & Liam var till Herrhagen och firade syster dottern, Liams kusin som fyller 11 år imorgon.
Sen åkte vi till Färjestad och hälsade på familjen Raleby/Frisk en sväng innan vi styrde kosan
hem och "slängde ihop" nachos. Freddan har hållt till på taket den senaste veckan.. Och nu
är snart all papp på plats! Underbart att slippa det där gamla äckliga som var innan!
Och TUSEN TACK till Maria (syrran) och Daniel som hjälpt till så otroligt mycket!
Utan er hade det inte blivit något tak! Ni ska ha en STOR eloge! ♥
Det hade varit grejen det - om jag & Freddan skulle gjort detta själva - båda två är höjdrädda!!
ha ha ha ha ha.....
 
~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~ ◊ ~
 
Nu ska det bli en glass med familjen ute i solen! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0