En lång djup suck!!

 
Men GRATTIS! Pappa Freddan har punkterat Liams nya pool!
Är Liam lycklig över detta?! Svar NEJ! Han går här och skäller nu han..
Och är mamman som köpte poolen gjord av pengar?! Nej, inte det heller!
Detta får pappan lösa innan det är dags för "sol sommar & bad" igen!
 
Det var suck no 1
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Idag ringde dom från kontoret igen och störde mig på semestern!
Suck där med faktiskt!!!!
Men nu vet jag iaf hur kommande 4 veckor ser ut på jobbet när jag är tillbaka!
 
Så har det även rullat in lite turer från Csk! Det är jag därimot jätte glad över!
Snääääälla kommun - säg upp mig!!! Snääääälla CSK - anställ mig!!!
Kan vi inte bara kasta om anställningarna?! Va mycket bättre det skulle bli.
 
Well well.. Den som lever får se vad framtiden har att erbjuda! ;)
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Idag har ûber snälla Per (alias Zlatan) varit här och hjälpt Freddan med läkten på taket!
Och det står inte på förens det är dags att slänga upp dom nya takpannorna.
Jag längtar tills den dagen då allt är helt klart!
Och jag längtar ännu mer till den dagen då hela hus fasaden är bytt, min nya altan
är på plats & poolen är grävd!! ska jag leva la dolce vita mina damer & herrar! ;)
 
 
Liam drar sitt strå till stacken genom att serva byggfolket med mat & dryck..
.. Igår blev det Mc Donalds!
 
 
Mamma & son hade redan ätit mat, så vi delade istället på en
jordgubbsmilkshake. Och det var inte helt fel..
Liams summering: "MAMA - Mmmmmmm MAMA!!!!!"
Godkänt! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0