Nu spårar det snart igen..

 
Nu är det nära att vi faller dit igen!
Sushi för andra gången bara den här veckan!
Och för er ovetandes - det är sjukt beroendeframkallande!
 
 
Men det är lite för att fira att männen (Micke & Freddan) har kommit igång med takbytet på riktigt! ;)
 
~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~
 
Här har det varit full rulle hela dagen! Fullt hus har vi haft!
Familjen Andersson, Familjen Raleby/Frisk och "mommo" & "moffa".
Och vi har varit ute hela dagen, helt underbart!
Det har blivit en hel del fika kan jag lova.. ;)
 
 
 
~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~
 
Igår blev det lite party med brudarna!
Jag, Johanna.E, Sophia, Martina & Hanna.P möttes upp hos Johanna på Norrstrand,
och tog sen en taxi till stan och entrade Pitchers. Kanon trevlig kväll!
Det såg först inte ut som om det skulle bli så mycket folk, men det tog en helomvändning!
Dansgolvet fullt - baren full - toakön FULL - Hanna.. ja.. hmm... salongs berusad! (?)
Tog bussen hem 2.3o, vinglade sakta hem när jag fick se att grannarna fortfarande "höll låda"..
..såååå.. hem? nej nej... haha.. Hemma var jag halv fyra imorse! ;)
 
 
Lilla sovmorgonen jag fick idag till kl 13 !!!! Utvilad? Javisst!
Oförskämt pigg har jag varit hela dagen också! :)
 
Men nu ska jag tacka för mig, det kommer en dag imorgon också!
 
God Natt från Kroppkärr!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0