Ny favorit i frysen!

 
Jag bara älskar nya smak uppenbarelser!!
Ni som känner mig väl vet att jag inte är någon jätte fantast av glass..
Äter jag glass så är det sällan, och noga utvalda tillfällen & smaker!
Men här fann jag mig en favorit vill jag lova:
 
 
Jag började min första semesterdag med att följa med min älskade vän H.P
till Csk på ett läkarbesök imorse. Och efter det gick vi lös på kaffe & mjukglass!
Tråkigt nog så slog det schizofrena vädret om från strålande sol till ösregn på 2 sek..
Men glassen satt där den skulle ändå! ;)
 
Väl hemma så var det fullt ös ute i trädgården..
Gräset klippt, häckarna klippta och huset på väg att rivas!
Inte riktigt så drastiskt kanske men.. ;)
Altanen rev ju Freddan för någon vecka sen, så nu river han ner
"allt annat" som behövs att tas bort innan taket ska läggas.
 
Till helgen är det tänkt att dom ska börja med projektet.
Jag hade som alla andra velat planera in massa resor och vistelser under semestern iår,
men det känns som att jag hellre prioriterar taket nu faktiskt! Och bara taket blir bytt så kan
vi fortsätta med fasad & fönster byte sen. Och som grädden på moset - nya altanen! ♥
 
Vi ska naturligtvis åka på semester vi också, men det blir inte än på några veckor! ;)
 
Nu ska jag stänga ner för ikväll och dra mig mot kammaren!
Imorgon förmiddag väntas det playdate med mammorna & barnen från öppna förskolan!
Ska bli himla trevligt tycker vi! :)
 
Natti Natti / ♥ H a n n a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0