Sol på ledigheten är inga fel!

 
Idag har det varit perfekt sommar/semester väder!!
Strålande sol minsann!!
 
På förmiddagen möttes vi upp, Linda, Jessica & jag med respektive barn
och gick i samlad trupp ner till Södra kroppkärr, hem till Emma & Doris!
Det blev en super mysig dag detta med fika, massa lek & bus.. och lunch! :-)
Och än har jag inte fått bort den gröna färgen av avund som blev när jag gick huse/trädgårds syn!
J*vlar vilket fint hus! Och vilken trädgård! WoW säger jag! Geeeee miiiiig!!!!
Frågade Mattias, Emmas sambo, om det var ok att byta rakt av - ett hus för ett annat..
.. tror dock inte att han menade det han sa, nämligen ja! ;-) ha ha ha...
 
  
 

Eftermiddagen bjöd på främmande norr ifrån - Annelie & Annika kom på fika,
och samtidigt med dom så kom mamma & pappa förbi. Mera fika! ;-)
 
Kvällen gick i tut-bingons tecken! Jag & Suss drog till I2 för att kamma hem storkovan!
Vann gjorde vi!! För andra gången på raken nu! Så pengarna tillbaka + lite till! Gillert!!
 
~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~ ♦ ~
 
Imorgon ska vi träffa Amilia & Nathalie!
Det ska tydligen bli lika fint väder imorgon, så frågan är nog
om vi skulle dra med barnen & picknick korgen till beachen kanske?!
 
Men nu först ska det bli några timmars sömn,
och ge drömmarna en chans att smälta dagens alla intryck!
 
Puss & Kram & God Natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0