Tillbaka till verkligheten!

 
Satte mig precis vid datorn, loggade in på facebook, såg en massa bilder av
folk som semestrar och mår som kungligheter..
ÅÅåååhhhhh!!!! Jag vill väl för f*n också vara ledig!!!!!
Jag vill vara på västkusten, åka båt, äta färska skaldjur, dricka vin mitt på dagen, bada & lapa sol!
J*VLAR VILKEN ÅNGEST JAG LIGGER INNE MED!!!!
Just nu är jag rätt nära på att ringa chefen och säga upp mig med omedelbar verkan!
Då kan jag ta packa bilen snabbt, ta ungen under armen, ringa Älsko - så drar vi!!
 
Sen vaknade jag och insåg, as usual - lifes sucks! Here I am! Reality!
F*ck...
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
I förra veckan, på Onsdagen så åkte vi norrut för lite semester med nära & kära.
Bodde sedvanligen hos Tomas (bror till Freddan), Emma & Lucas ♥
Och veckan innehöll allt från massa fika besök hos diverse fôlk, till bilbingo - och släktträff!
På Fredagen myste vi till det i Torsby med Åsa, Daniel & Smilla.
Mat & vin under en varsinn filt med tända ljus på nybyggda terassen ♥
Det blev inte så mycket sol & bad som vi hade önskat!
Den enda riktigt fina dagen var i Lördags, men fortfarande för kallt i luften för bad :(
För andra året var jag stand in bartender på den årliga festen i parken på Lördagen.
Där fanns det gott om både fulla & dryga/sura människor! Suck!!
Men tillsammans med kusinbarnet Mathilda fixade vi biffen! ;)
Och pengarna rullade in & spriten ut! 
Jätte kul att få se massa kändisar som man ser alldeles för sällan!! :)
Det blev både en & två kolbullar vid milan! Mmm! Tänk att det ska va så gôtt!
Annars har vi grillat och umgåtts med familjen Eriksson/Skoog ♥
 
Och nu sitter jag som sagt här med ångest över att semestern gick över alldeles för fort!
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Idag är jag & lilleman lediga. Och just nu är det vila efter lunchen.
Och när vi alla är vakna igen så åker vi till stranden för sol & bad!
 
Ha en fortsatt trevlig Onsdag folkens! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0