Underbar dag vid Vänern!

 
Igår var dagen sådär mer än perfekt! ♥
 
Jag & Liam tog med oss Natalie & Amilia till Bomstad baden.
Det börjades med lunch på uteserveringen, sen tog vi plats i sanden och svirade om för bad!.
Och döm av min förvåning när det var VARMT i vattnet!! Till och med jag var i och doppade mig!
Fast mest låg vi vid knähögt vatten och lekte med barnen och solade våra kroppar! Underbart!
 
  
 
 
Fikakorgen var naturligtvis med, så med stekande sol och kaffepåtår så stod vi ut ett par timmar!
Barnen skrek av lycka när dom plaskade och sprang runt i vattnet.
Det var en fröjd i själen att se dom! ♥
Och ingen av dom *peppar peppar* var rymningsbenägen, så vi kunde i lugn och ro njuta stilla!

Freddan har i lugn och ro fått pyssla med bygget här hemma som på allvar ska dras igång nu i dagarna!
Så efter en heldag på varsitt håll bestämde vi oss för att grilla och gotta till det igår kväll....
Men när vi båda slog oss ner i soffan efter att lilleman tagit kvällen, så tog orken slut! Haha..
Så till mamma blev det Sushi från Happy Kitchen, och till pappa blev det korv & makaroner!
(Hur man nu kan välja det framför sushi fattar inte jag men?!)
 
Idag fick vi sovmorgon till 8.45, inte dumt alls det!
Vi dukade upp "helg-frukost" ute på altanen.
Så fick vi finbesök av Maria & lilla Elsa! :-)
 
Och under kaffet nu så kom både byggnadsställningen och utbytet av kontainern!
Fullt ös på gården alltså!
 
Jag & Liam tänker rymma fältet idag igen!
Och idag ska det bli utflykt med Maria, Elsa & Selma
till utomhusbadet. Ska nu packa fika & badväskan..
 
Ha en fin dag mina vänner, det ska vi ha! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller på Freddan :-) Jag väljer också korv och makaroner framför sushi!!

2012-07-05 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0